Ontdek alles over onze app en leer hoe je deze optimaal kunt benutten voor de beste resultaten.

In onderstaande rubrieken vind je antwoorden op veelgestelde vragen over het gebruik van de app van relatiebureau B-Loved Nederland.

Wat is het Persoonlijk Profiel Lidmaatschap bij B-Loved?

Het Persoonlijk Profiel is onze betaalbare instapservice voor relatiebemiddeling zonder doorlopende kosten: je betaalt na de opstartkosten alleen een bedrag per wederzijdse match.

Wat moet ik doen om in te schrijven?

Plan een gratis videogesprek. De beste manier om te ontdekken of wij je kunnen helpen: een persoonlijke kennismaking. Onze matchmaker Vanessa Pilloni bespreekt graag met je wat jouw relatiewensen zijn en hoe we daarin kunnen bemiddelen. Gratis, vertrouwelijk en 100% vrijblijvend.

Hoe kan ik een gratis videogesprek met een matchmaker (een kennismakingsgesprek) inplannen?

Je regelt het eenvoudig via onze online agenda. Dit gesprek is gratis, vrijblijvend en 100% vrijblijvend. 

Hoeveel kost de intake?

De eenmalige kosten hiervan bedragen € 195.

Hoe kan ik een videogesprek (kennismakingsgesprek) met een Matchmaker anders plannen?

Je kan een e-mail sturen naar klantenservice@b-loved.nl of bellen (of een WhatsApp-bericht sturen) naar 06-83453620.

Hoe ontvang ik het contract en de Algemene Voorwaarden?

Indien je besluit om verder te gaan, sturen we het contract en de Algemene Voorwaarden per e-mail voor een elektronische handtekening.

Wat is de volgende stap na het kennismakingsgesprek?

Na het kennismakingsgesprek volgt een uitgebreide intake om je profiel compleet te maken. De eenmalige kosten hiervan bedragen € 195.

 Hoe kan ik betalen voor een match?

Volg de instructies in de overeenkomst en betaal €150 voor de match nadat je akkoord bent gegaan. We sturen je een e-mail met een betaallink. Zodra de betaling is voldaan, brengen wij jullie met elkaar in contact!

Hoe wordt de matching van kandidaten en potentiële matches aangepakt binnen het ‘Persoonlijk Profiel’ servicepakket?

In onze service “Persoonlijk Profiel” is matching beperkt tot onze eigen kandidaatbestanden en contactadvertenties. Wil je een actieve zoekopdracht met meer criteria, koppeling met ons netwerk van kwalitatieve relatiebureaus en hogere zichtbaarheid? Kijk dan eens naar onze uitgebreidere services Silver en Gold.

Kan ik de app gebruiken met het Persoonlijk Profiel?

Iedereen, ongeacht hun abonnement, kan onze app gebruiken. Als gebruiker van het Persoonlijk Profiel profiteer je echter van extra voordelen in vergelijking met niet-app-gebruikers. Je wordt ontdekt door andere singles met een Silver- of Gold-lidmaatschap, je kunt verbindingsverzoeken accepteren, anonieme profielen van geïnteresseerden bekijken en beslissen of je contact wilt leggen. Kijk voor meer informatie over onze app op deze link: https://www.b-loved.nl/app-datingbureau-b-loved/

Moet ik betalen als er een match wordt gemaakt via de app?

Indien je besluit contact op te nemen met een geïnteresseerde, wordt er volgens de overeenkomst €150 in rekening gebracht voor de match nadat je akkoord bent gegaan. De matchmaker zal jullie vervolgens op gebruikelijke wijze met elkaar in contact brengen.

Wordt €150 terugbetaald als er na de eerste date of het eerste contact geen vervolg komt?

Nee, deze som wordt niet terugbetaald.

Kun je het matchingproces op elk gewenst moment stopzetten?

Ja, je kunt het matchingproces onderbreken door schriftelijk een e-mail te sturen naar klantenservice@b-loved.nl met het verzoek om je profiel voor een bepaalde periode te pauzeren (freezen). Wanneer je weer beschikbaar bent, dien je op dezelfde manier een e-mail te sturen.

Zijn er aanvullende kosten naast de initiële intakekosten?

Hoe verloopt het contact met een match na betaling?

Waar kan ik mijn vragen stellen?

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur een e-mail klantenservice@b-loved.nl of bel 06-83453620.